Tuesday, October 28, 2008

SET BERSALIN

LEESA CONFINEMUM




SET INI MENGANDUNGI:

- tablet perawat
- tablet haruan
- ginger cream
- body contour gel
- minyak telon


HARGA:

RM215.00 (TANPA BENGKUNG)

RM260.00 (ADA BENGKUNG)

RM350.00 (ADA BENGKUNG & TUNGKU HERBA)


KEISTIMEWAAN SET CONFINEMUM
Formula yang inovatif.Leesa Formula menggubah kembali resepi lama mengikut gaya hidup dan keperluan generasi baru masa kini dengan cara yang lebih mudah tanpa mengurangkan keberkesanannya.

Dari sumber semulajadi tempatan, yang menjadi amalan pelbagai kaum.Semua produk di dalam Set ConfineMum Premium dibuat dari sumber yang telah digunakan sekian lama oleh pelbagai bangsa di Malaysia seperti ikan haruan, herba `ubat periuk`, halia dan penggunaan bengkung atau barut.

Set yang lengkap, eksklusif serta istimewa dan menyeluruh. Dengan 8 produk, ia memberikan penjagaan menyeluruh untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran ibu selepas melahirkan.
Fungsi 2-in-1 (dalaman & luaran). Disamping menyihatkan peranakan dan badan, Set ConfineMum Premium juga membantu memberikan kembali bentuk badan yang langsing menawan.

Ringkas dan mudah.Ia tidak remeh, tiada bau, tak perlu dibancuh, tak berbau jamu yang tengit, tak berdebu, tidak dipek mengikut minggu hingga berbotol-botol dan menyukarkan kerana perlu diteliti terlebih dahulu setiap kali sebelum digunakan.
Praktikal dan tidak membazir.Setiap produk yang ada dalam Set ConfineMum Premium semuanya praktikal & penting untuk digunakan dan selalunya set pasti habis digunakan sebaik selesai pantang, Ia berbeza dengan jenama lain yang kadangkala memberi pelbagai produk di dalam setnya, namun sukar diamal sehingga akhirnya ia tertinggal begitu saja tanpa digunakan walaupun telah habis berpantang.











TABLET HARUAN
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan indikasi digunakan secara tradisional untuk melegakan luka-luka kecil dan untuk melancarkan penghadaman.

Cara Pengambilan:
Ambil 2 biji selepas sarapan sekali sehari, bermula hari ke 4 sehingga sebulan.
Kandungan: 50 tablet x 450mg

Ikan haruan mengandungi semua jenis asid amino dan asid lemak yang penting dalam kolagen kulit manusia untuk proses menyembuhkan luka luar dan dalam, terutama luka selepas bersalin. Dari segi terma perubatan, ikan haruan mempunyai asid arachidonik. Ia akan bergabung dengan asid amino, alanine, proline, argine, serine, leucine dan phenylalanine untuk membantu polypeptide yang bertanggungjawab menyembuh penyakit-penyakit dan luka.

Tablet Haruan Complex adalah dari ekstrak asli ikan haruan terpilih yang dihasilkan melalui penyelidikan pakar dari Universiti Sains Malaysia . Pengambilannya amat mudah, kerana Haruan dalam bentuk tablet, jadi ia tiada bau hanyir yang meloyakan.

FUNGSI
Mempercepatkan penyembuhan luka luar dan dalam (terutamanya wanita yang brsalin secara caesarian atau pembedahan).
Melegakan luka-luka kecil atau luka jahitan faraj akibat melahirkan.
Baik untuk wanita lepas bersalin, kanak-kanak, wanita dan lelaki untuk kesihatan badan terutama untuk luka-luka dan selepas pembedahan







TABLET PRAWAN
Tablet Prawan dibuat dari 5 herba terpilih iaitu Teja Lawang, Petai Jawa, Daun Keman, Akar Serapat dan Pinang Kotai, diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan indikasi digunakan secara tradisional untuk kesihatan dan menguatkan badan.
Cara Pengambilan:
Ambil 2 tablet selepas makan malam selepas 4 hari bersalin sehingga 44 hari.


LEESA FORMULA BODY CONTOUR

Ia adalah gel pelangsing panas terbaik dipasaran, dirumus dari 7 jenis tumbuhan yang sangat berkesan untuk memecah lemak dan selulit. Ia disapu sebelum berbengkung bagi mempercepatkan pembakaran lemak dan selulit di kawasan perut & pinggul bagi merampingkan kembali badan. Ia tanpa bau, tiada kesan melekit serta mudah menyerap apabila di sapu.

HARGA : RM55.00

No comments: